Czech Endurance Cup 2
3 posters
Strana 1 z 1
Czech Endurance Cup 2
Tak uz je to oficialni - penize dorazily poradateli, takze jsme zaregistrovani v celym serialu.
Jedem 2, ja a AFI (nekteri mozna znate, aspon z fora z Motorkaru). Ja na GSXR 1000 K1 (jeden pro ni v sobotu do Freemota), partacka na GSXR 1000 K6.
Jednou se 4 zavody, Brno, Brno, Most, Slovakiaring (novej okruh co vznika u Dunajske Stredy).
Svihnu vam sem harmonogramy, protoze ocekavam hojnou ucast fanousku a fanynek!
1.zavod
Brno circuit (28.4.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
2.zavod
Brno circuit (28.8.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
3.zavod
Autodrom Most (11.9.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
4.zavod
Slovakiaring (25.9.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
A pamatujte - Pomali rychlici #71!
Jedem 2, ja a AFI (nekteri mozna znate, aspon z fora z Motorkaru). Ja na GSXR 1000 K1 (jeden pro ni v sobotu do Freemota), partacka na GSXR 1000 K6.
Jednou se 4 zavody, Brno, Brno, Most, Slovakiaring (novej okruh co vznika u Dunajske Stredy).
Svihnu vam sem harmonogramy, protoze ocekavam hojnou ucast fanousku a fanynek!
1.zavod
Brno circuit (28.4.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
2.zavod
Brno circuit (28.8.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
3.zavod
Autodrom Most (11.9.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
4.zavod
Slovakiaring (25.9.2009)
Časový plán
07:00 – 12:00 Administrativní a technická přejímka
09:51 – 10:08 Volný trénink
11:07 – 11:24 Volný trénink
12:15 – 12:32 Volný trénink
12:45 – 12:55 Rozprava s jezdci – povinná pro všechny jezdce!!!
13:24 – 13:44 Kvalifikační trénink
14:35 – 14:40 Otevření výjezdu z boxů
14:45 Start závodu CEC 2H
16:45 Cíl závodu CEC 2H
18:30 Vyhlášení výsledků
A pamatujte - Pomali rychlici #71!
Re: Czech Endurance Cup 2
Na 27.4. odpoledne mam prihlasenou a potvrzenou motoskolu - asi jsou jeste mista, tak kdyby nekdo chtel, da se prihlasit pres formular na strankach brnenskyho okruhu - odkaz vlevo nahore Motoskola
http://www.automotodrombrno.cz
http://www.automotodrombrno.cz
Re: Czech Endurance Cup 2
No... čekáme čekáme.. nějaké info..
GwenS- Poeet p?íspivku : 55
Registration date : 09. 07. 08
Re: Czech Endurance Cup 2
Cao, tak jak jsem slibil, napisu mensi info. Jsem dost KO, takze mozna to nebude uplny, ale nekde u pivka si me urcite odchytite.
Zacnu motoskolou. Neni to levna zalezitost - 3500 Kc - ale za tu investici to opravdu stoji. Pro nekoho mozna vic, pro nekoho mozna min, ale stoji. Napr. si dost dobre dokazu predstavit partu napr. ve slozeni Stana, Silva, Foldy, Beda kteri si tam v dalsim terminu zajedou.
Po nutnym papirovani si prevezmete nejaky upominkovy veci a jde se na teorii. U nas byli 3 instruktori - Pepa Siler (kaskader, testovaci jezdec Yamahy), Jirka Trcka (ucastnik World Superbike na Ducati) a Karel Taborsky (vitez MCR Volna 600, sefredakor Motohouse - ten cekal narozeni dcerky, tak hypnotizoval telefon). Hodne casu se venuje gumam, mytum a legendam, pravde a realite. Proberou se brzdy, podvozek, no hromada veci, na dokoliv se muzete zeptat. I ja jsem nasel hodne veci, ktery byly zajimavy. Pro cloveka co se u motorek nepohybuje nejak dlouho je to super!
Po teorii se prechazi na praxi. Jezdi se po okruhu za instruktorama stabilni rychlosti cca 100 km/h. Po objetym kolecku za instruktorem se zaradite na konec a jede dalsi. Takhle se jezdi 3x 30 minut. Po kazde jizde mate cas na vydechnuti a pripadne dotazy. Treti jizdu jsem si naprosto uzil, pekne jsme si to rezali. Potom nasleduje ctvrtych 30 minut volnych jizd uz "o samote". Neni problem se ale s nima domluvit, ze vas jeste nejaky kolo povedou. Bylo super se s ostatnima nahanet po trati. Prijemny trenink pred dalsim dnem. Dalo mi to hrozne moc!
A tedka k zavodu. Jak asi vite, jel jsem s partackou co ma GSXR 1000 K6. Vysledky jsou ke stahnuti na http://www.cec2.cz/, tak se tam muzete mrknout. Upne nejhur jsme nedopadli. Byly 2 treninky po 20 minutach, pak 20 minutova kvalda a 2 hodinovej zavod. Prvni trenink jsem jel ja, druhej partacka, kvaldu celou ja a na zavod jsme sli s taktikou vymeny po pul hodine, kterou bysme meli v kuse davat.
Treninky probihaly celkem v pohode, ale par lidi se uz zacalo valet. O zavodeni lidi z ulice jsme si mohli nechat jenom zdat, hodne teamu prijelo s dodavkama a komplet zavodnima upravama. Ale s tim jsme pocitali. Druhej trenink byl bohuzel predcasne ukoncenej asi po 14 minutach cervenou vlajkou, na trat musela sanitka.
Kvaldu jsem odjel v pohodovym tempu, narozdil od vetsiny jsem nemel nahrivaky a tak jsem se studenyma gumama nechtel lehnout - jako prakticky pri kazdym novym najeti na trat. Poslednich par kol jsem dal v rychlejsim tempu a tak jsem zajel cas neco pred 2:50 (najdete na tech strankach, ja uz to tedka hledat nebudu). To nas davalo na 59. misto na startu z 64.
Zavod rozjizdela partacka. Po pul hodine jsme se vystridali a vyrazil jsem. Zacatek opatrne, postupne jsem najizdel rychlejsi casy az nekam ke 2:46. Po me pulhodine jsem dal signal a zase jsme stridali. Sel jsem vydechnout a mrknout na prubezny statistiky, mel jsem toho dost. Kdyz jsem se vratil pozorovat zavod, tak se mi zdalo, ze se partacka dlouho neobjevuje. Az pote jsem se dozvedel ze lehla, ale vratila se na trat, po prujezdu prazdnym boxem bez nas dal pokracovala v zavode. Kabrnacka! Pote jsme zase stridali. Ja blbec si myslel, ze mi benzin musi vydrzet do konce zavodu, protoze minulej den jsem jezdil dyl a vydrzel. Jenomze to bylo pohodovy tempo za instruktorem a tedka jsem tomu daval poradnej ceres (teda aspon mi to tak pripadalo, ostatni na trati meli urcite jinej nazor). Kdyz jsem se zacal rozjizdet, tak prisla serie zlutych vlajek a nakonec i signalizace SC. A to az pote, co jsem mijel vysypanyho typka na Cecku. Nic moc pohled. Pak nas 2 kola vodil safety car a mne se rozsvitila rezerva. Prekerka. Asi 15 minut do konce. No zajel jsem jeste 2 kola, kdyz se mi zdalo, ze zrychluju, tak jsem se rozhodl zasignalizovat stridani a radsi jsem to vzal do boxu. Nerad bych aby mi nekde na trati a treba v naklonu dosel benal. Partacka odjela posledni 2 kola. Byla to skoda a moje velka blbost.
Skoncili jsme v superbicich asi 38. z 46, najdete na statistice na strankach. Hlavni bylo, ze jsme si to uzili a vyzkouseli atmosferu zavodu. V boxu nam pomahali kluci z Bilovic, diky. Prijel se na nas podivat Zdena, Michal a Kaja. V boxu jsme byli s dalsimi teamy, naprosti pohodari. A jedna perlicka - nas box c.13 - my team 71, vedle smisenej par 17, pred nima smisenej par 711 a vedle nich 177. Proste takhle tam nejak byly ty cisla, celkem haluz. Vsude panovala uvolnena atmosfera, lidi si to uzivali. Je toho hodne co rict/napsat, ale clovek si hnedka na vsechno nevzpomene. Chce to zazit. Stejne tak bych mohl jeste napsat hodne veci o motoskole, napr. o tom ze moje slidery uz nejsou panny, ale ja vam k tomu reknu jediny - zkuste si to!
Zacnu motoskolou. Neni to levna zalezitost - 3500 Kc - ale za tu investici to opravdu stoji. Pro nekoho mozna vic, pro nekoho mozna min, ale stoji. Napr. si dost dobre dokazu predstavit partu napr. ve slozeni Stana, Silva, Foldy, Beda kteri si tam v dalsim terminu zajedou.
Po nutnym papirovani si prevezmete nejaky upominkovy veci a jde se na teorii. U nas byli 3 instruktori - Pepa Siler (kaskader, testovaci jezdec Yamahy), Jirka Trcka (ucastnik World Superbike na Ducati) a Karel Taborsky (vitez MCR Volna 600, sefredakor Motohouse - ten cekal narozeni dcerky, tak hypnotizoval telefon). Hodne casu se venuje gumam, mytum a legendam, pravde a realite. Proberou se brzdy, podvozek, no hromada veci, na dokoliv se muzete zeptat. I ja jsem nasel hodne veci, ktery byly zajimavy. Pro cloveka co se u motorek nepohybuje nejak dlouho je to super!
Po teorii se prechazi na praxi. Jezdi se po okruhu za instruktorama stabilni rychlosti cca 100 km/h. Po objetym kolecku za instruktorem se zaradite na konec a jede dalsi. Takhle se jezdi 3x 30 minut. Po kazde jizde mate cas na vydechnuti a pripadne dotazy. Treti jizdu jsem si naprosto uzil, pekne jsme si to rezali. Potom nasleduje ctvrtych 30 minut volnych jizd uz "o samote". Neni problem se ale s nima domluvit, ze vas jeste nejaky kolo povedou. Bylo super se s ostatnima nahanet po trati. Prijemny trenink pred dalsim dnem. Dalo mi to hrozne moc!
A tedka k zavodu. Jak asi vite, jel jsem s partackou co ma GSXR 1000 K6. Vysledky jsou ke stahnuti na http://www.cec2.cz/, tak se tam muzete mrknout. Upne nejhur jsme nedopadli. Byly 2 treninky po 20 minutach, pak 20 minutova kvalda a 2 hodinovej zavod. Prvni trenink jsem jel ja, druhej partacka, kvaldu celou ja a na zavod jsme sli s taktikou vymeny po pul hodine, kterou bysme meli v kuse davat.
Treninky probihaly celkem v pohode, ale par lidi se uz zacalo valet. O zavodeni lidi z ulice jsme si mohli nechat jenom zdat, hodne teamu prijelo s dodavkama a komplet zavodnima upravama. Ale s tim jsme pocitali. Druhej trenink byl bohuzel predcasne ukoncenej asi po 14 minutach cervenou vlajkou, na trat musela sanitka.
Kvaldu jsem odjel v pohodovym tempu, narozdil od vetsiny jsem nemel nahrivaky a tak jsem se studenyma gumama nechtel lehnout - jako prakticky pri kazdym novym najeti na trat. Poslednich par kol jsem dal v rychlejsim tempu a tak jsem zajel cas neco pred 2:50 (najdete na tech strankach, ja uz to tedka hledat nebudu). To nas davalo na 59. misto na startu z 64.
Zavod rozjizdela partacka. Po pul hodine jsme se vystridali a vyrazil jsem. Zacatek opatrne, postupne jsem najizdel rychlejsi casy az nekam ke 2:46. Po me pulhodine jsem dal signal a zase jsme stridali. Sel jsem vydechnout a mrknout na prubezny statistiky, mel jsem toho dost. Kdyz jsem se vratil pozorovat zavod, tak se mi zdalo, ze se partacka dlouho neobjevuje. Az pote jsem se dozvedel ze lehla, ale vratila se na trat, po prujezdu prazdnym boxem bez nas dal pokracovala v zavode. Kabrnacka! Pote jsme zase stridali. Ja blbec si myslel, ze mi benzin musi vydrzet do konce zavodu, protoze minulej den jsem jezdil dyl a vydrzel. Jenomze to bylo pohodovy tempo za instruktorem a tedka jsem tomu daval poradnej ceres (teda aspon mi to tak pripadalo, ostatni na trati meli urcite jinej nazor). Kdyz jsem se zacal rozjizdet, tak prisla serie zlutych vlajek a nakonec i signalizace SC. A to az pote, co jsem mijel vysypanyho typka na Cecku. Nic moc pohled. Pak nas 2 kola vodil safety car a mne se rozsvitila rezerva. Prekerka. Asi 15 minut do konce. No zajel jsem jeste 2 kola, kdyz se mi zdalo, ze zrychluju, tak jsem se rozhodl zasignalizovat stridani a radsi jsem to vzal do boxu. Nerad bych aby mi nekde na trati a treba v naklonu dosel benal. Partacka odjela posledni 2 kola. Byla to skoda a moje velka blbost.
Skoncili jsme v superbicich asi 38. z 46, najdete na statistice na strankach. Hlavni bylo, ze jsme si to uzili a vyzkouseli atmosferu zavodu. V boxu nam pomahali kluci z Bilovic, diky. Prijel se na nas podivat Zdena, Michal a Kaja. V boxu jsme byli s dalsimi teamy, naprosti pohodari. A jedna perlicka - nas box c.13 - my team 71, vedle smisenej par 17, pred nima smisenej par 711 a vedle nich 177. Proste takhle tam nejak byly ty cisla, celkem haluz. Vsude panovala uvolnena atmosfera, lidi si to uzivali. Je toho hodne co rict/napsat, ale clovek si hnedka na vsechno nevzpomene. Chce to zazit. Stejne tak bych mohl jeste napsat hodne veci o motoskole, napr. o tom ze moje slidery uz nejsou panny, ale ja vam k tomu reknu jediny - zkuste si to!
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|